Nagekomen berichten - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Leo en Jeannette - WaarBenJij.nu Nagekomen berichten - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Leo en Jeannette - WaarBenJij.nu

Nagekomen berichten

Door: Leo en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Leo en Jeannette

22 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

1 Wifi is ook de trend op Bali. In zoverre is het ook maar een kleine wereld. Vrijwel ieder guesthouse, bar of restaurant (van welke omvang dan ook) laten weten over Wifi te beschikken. Het gebruik daarvan is doorgaans gratis. De snelheid laat echter wel te wensen over. Desondanks zijn we er inmiddels in geslaagd om een paar foto’s de planeet rond te schieten.

2 Aan pa en ma Koole: Leo heeft geen last van vliegen, wel af en toe van muggen.

3 Toen ik vanmorgen ons bericht nog eens na zat te lezen kreeg in enigszins het schaamrood op mijn kaken. De taalfouten zijn inmiddels aangepast. Permisi. Excuses.

• 24 Oktober 2011 - 15:39

Kares:

Hahahaha!!!
    Goeie!!
    Ik zij nog tegen mezelf: "Gaat niet goed met de pabo"
    hahaha!!
    Bye, x

• 24 Oktober 2011 - 17:38

Dennis:

Geniet ervan met z'n 2-en.Heb ik ook afgelopen week gedaan.Lekker weekje Texel erop zitten.Vandaag weer aan de slag.Blehhhh!!!Kijk al weer uit naar jullie verdere belevenissen.Lieve groet,Dennis

• 27 Oktober 2011 - 10:28

Jacqueline:

Heerlijk om over Bali te lezen, krijg ook meteen weer reiskriebels..... Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin. Nog 3 zware vluchten te gaan en dan ben ik eindelijk vrij :-)
    Heerlijk Ubud...lovina ben ik nooit geweest.
    KL....weer in dat fijne hotel geslapen als toen, die jullie mij ook hebben geadviseerd?

Fijne tijd nog..liefs Jacq en Guido