Nagekomen berichten - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Leo en Jeannette - WaarBenJij.nu Nagekomen berichten - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Leo en Jeannette - WaarBenJij.nu

Nagekomen berichten

Door: Leo en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Leo en Jeannette

22 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

1 Wifi is ook de trend op Bali. In zoverre is het ook maar een kleine wereld. Vrijwel ieder guesthouse, bar of restaurant (van welke omvang dan ook) laten weten over Wifi te beschikken. Het gebruik daarvan is doorgaans gratis. De snelheid laat echter wel te wensen over. Desondanks zijn we er inmiddels in geslaagd om een paar foto’s de planeet rond te schieten.

2 Aan pa en ma Koole: Leo heeft geen last van vliegen, wel af en toe van muggen.

3 Toen ik vanmorgen ons bericht nog eens na zat te lezen kreeg in enigszins het schaamrood op mijn kaken. De taalfouten zijn inmiddels aangepast. Permisi. Excuses.




  • 24 Oktober 2011 - 15:39

    Kares:

    Hahahaha!!!
    Goeie!!
    Ik zij nog tegen mezelf: "Gaat niet goed met de pabo"
    hahaha!!
    Bye, x

  • 24 Oktober 2011 - 17:38

    Dennis:

    Geniet ervan met z'n 2-en.Heb ik ook afgelopen week gedaan.Lekker weekje Texel erop zitten.Vandaag weer aan de slag.Blehhhh!!!Kijk al weer uit naar jullie verdere belevenissen.Lieve groet,Dennis

  • 27 Oktober 2011 - 10:28

    Jacqueline:

    Heerlijk om over Bali te lezen, krijg ook meteen weer reiskriebels..... Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin. Nog 3 zware vluchten te gaan en dan ben ik eindelijk vrij :-)
    Heerlijk Ubud...lovina ben ik nooit geweest.
    KL....weer in dat fijne hotel geslapen als toen, die jullie mij ook hebben geadviseerd?

    Fijne tijd nog..liefs Jacq en Guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Bali

Recente Reisverslagen:

04 November 2011

Komt een walvis voorbij

29 Oktober 2011

Een nieuwe wereld

22 Oktober 2011

Nagekomen berichten

21 Oktober 2011

Een glimlach is gratis
Leo en Jeannette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 58266

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

Polen

25 Februari 2012 - 04 Maart 2012

Tunesie

13 Oktober 2011 - 13 November 2011

Bali

02 Oktober 2007 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: