Nice (or not so nice) - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Leo en Jeannette - WaarBenJij.nu Nice (or not so nice) - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Leo en Jeannette - WaarBenJij.nu

Nice (or not so nice)

Door: Leo en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Leo en Jeannette

26 Februari 2012 | Frankrijk, Nice

Dit wordt een van de kortste reisverslagen die ik heb gemaakt. Het is zaterdagavond en we liggen op ons bed in een hotelkamer in Nice, aan de cote d'azur in Frankrijk. Op zich is daar niets mis, maar wij hadden de bedoeling vandaag in Bizerte in Tunisie te zijn. Dat is dus niet gelukt. We vertrokken zoals gepland om 09.45 van Schiphol en om 11.45 landden we op ..... Schiphol. Jawel, halverwege de vlucht ging het vliegtuig kapot en de piloot besloot terug te vliegen naar Amsterdam. Om 12.45 vetrokken we voor een tweede poging om naar Nice te vliegen. Dit keer ging alles goed, alleen was onze verbindingsvlucht naar Tunis natuurlijk al lang weg en de volgende vlucht is zondag. Morgen dus.
Geen probleem, gaan we gewoon morgen verder en hebben we vandaagg het carnaval in Nice meegemaakt.
Volgens de wet van Murphy bleek na al het gooi en smijtwerk met onze tassen ook nog een fles ketjap kapot te zijn gegaan (cadeautjes voor Yvonne), zodat Leo z'n hele rugzak onder de ketjap zat. Leo begint dus de vakantie een keer zonder schone kleren, sokken, ondergoed, schoenen, enz.
We hopen op een goede wasmachine bij Yvonne om dit akkefietje te herstellen.

Verder alles goed, 18 graden en een zonnetje. Wat wil je nog meer.

Groetjes,

Leo en Jeannette

• 26 Februari 2012 - 00:41

Fred En Petra:

haha....soms zit het mee....en heel soms een beetje tegen! Gelukkig kon het vliegtuig gewoon netjes landen.

Veel plezier verder,

Succes , en de groetjes

save travels

• 26 Februari 2012 - 09:09

Monique Koole:

Wel balen zeg. Hopelijk gaat het na een slecht begin alleen maar beter. Groetjes Monique

• 26 Februari 2012 - 10:19

Arie En Ria.:

Hoi jongens,
    Wij hadden op int. gezien dat jullie
    vlucht al flink vertraging had.
    Balen van die kapotte fles,maar een gegeven is,scherven brengen geluk.
    Een fijne week en veel plezier.
    Gr. ARIA.

• 26 Februari 2012 - 13:52

Johan En Vera:

Nu een kleine tegenslag rode onderbroeken zijn ook niet verkeert maar de rest van de reis gaat nu vast goed komen veel plezier

• 26 Februari 2012 - 18:23

Joop En Wil Koole:

Hoi Leo en Jean. Zojuist gelezen hoe jullie reis is verlopen. Wel balen zeg. Maar het voordeel is dan wel weer dat jullie het carnaval in nice hebben meegemaakt. Hopelijk verloopt de rest van de reis gladjes. Nog veel plezier Wil en Joop .

• 26 Februari 2012 - 18:55

Trudi Vink:

Hallo Leo en Jeannette,
    En was Nice nice of toch not so nice? Het lijkt de NS wel, een dag onder weg en dan weer op dezelfde plek terugkomen zonder je doel bereikt te hebben. Ik hoop dat het verder allemaal goed gaat en jullie nog een mooie vakantie hebben. Groetjes, Trudi

• 26 Februari 2012 - 19:08

Frans En Yvette:

Hoi Leo en Jeannette
    Valt niet mee om Tunesië te bereiken
    Waarschijnlijk hebben jullie de bestemming uiteindelijk bereikt
    Wij zijn in Oostenrijk druk aan het skieen
    Gaat gOed en het sneeuwt enorm
    Veel plezier en goede reis Terug in 1x hopelijk